S'HI VAL TOT A TIKTOK? ON ESTÀ EL LÍMIT?

Palau Robert de Barcelona / Pg. de Gràcia 107 BCN

Aquest esdeveniment ha vençut

Aquests últims dies hem vist la polèmica d'alguns tiktokers buscant la reacció de jugadors de futbol del Barça sortint dels entrenaments. Són perfils molt joves que busquen audiències generant contingut d'una manera que crea debat. El fi justifica els mitjans? Què hi pensen les marques? Hi ha límits a Tiktok, o ens hem d'adaptar cada vegada més a aquestes formes de comunicar?

El proper Mirador serà el dijous 25 d'abril de 16:30 a 18h al Palau Robert, un horari excepcional per la reunió del Jurat dels Premis Impacte durant el matí.

Com a ponents comptarem amb un comunicador tiktoker, un comunicador de mitjans tradicionals i un advocat especialitzat en publicitat i comunicació. Aquestes ponències estan en procés de confirmació però ja et pots apuntar clicant l'enllaç d'abaix.


Aquest esdeveniment ha vençut

Data i hora


Afegir al calendari 2024-04-2516:30 2024-04-2518:00 Europe/Madrid S'HI VAL TOT A TIKTOK? ON ESTÀ EL LÍMIT? Palau Robert de Barcelona / Pg. de Gràcia 107 BCN

Lloc

Palau Robert de Barcelona / Pg. de Gràcia 107 BCN

Etiquetes

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Dijous 25 d'abril, El Col·legi Oficial del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat aquest matí una altra sessió mensual d’El Mirador, que ha posat la seva mirada en una temàtica polèmica i que està en boca de tothom: "S'HI VAL TOT A TIK TOK? ON ESTÀ EL LÍMIT?".

Des del Col·legi volem donar el màxim servei possible als nostres membres, i com a conseqüència, a partir d'ara oferirem de manera gratuïta als nostres col·legiats i partners corporatius, una oferta de cursos intensius de qualitat, de la mà dels millors professionals en cadascuna de les matèries.

Barcelona, 20 de març de 2024. El Col·legi Oficial del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat aquest matí una altra sessió mensual d’El Mirador, que ha posat la seva mirada en l’impacte que té l’algorisme digital sobre el consum de continguts dels usuaris.

Barcelona, 29 de febrer de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una altra sessió mensual d'El Mirador, que ha posat la seva mirada en l’impacte que té la Intel·ligència Artificial (IA) en el món laboral del màrqueting i la comunicació.

Modificar cookies